sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Bancuri diverse

Un tip intra intr-un bar, avand o pasarica pe umar, se asaza la bar si comanda:
- O bere pt mine si 20 de fripturi pt pasarica.
Barmanul se uita ciudat, dar ii da ce-a cerut. Peste 30 de min, tipul iar:
- O bere pt mine si 20 de fripturi pt pasarica.
- Dom'le, sunteti ciudat, zice barmanul.
...- Deloc! Sa vezi ce mi s-a intamplat: ieri am pescuit pestisorul de aur care mi-a spus ca imi indeplineste trei dorinte daca ii dau drumul.
I-am cerut:
- prima: 1 miliard de dolari in cont - evident, mi-a dat banii,
- a doua: un Mercedes ultimul tip - evident, a aparut masina,
- a treia: o pasarica nesatula, dar n-a priceput aluzia. ...

......................

O tiganca se duce la teatru. La intoarcere, tiganul o intreaba:
- Cum a fost, fa, la teatru?
- Stai sa-ti povestesc. La intrare, toata lumea tinea beletele in mina, asa ca l-am scos si eu. La usa, unul mi-a rupt beletul. Am vrut sa tip, dar, cum nimeni nu tipa, n-am mai tipat nici io. Am intrat, m-am pus pe scaun si deod...ata s-a stins lumina. Am vrut sa tip, dar, cum nimeni nu tipa, n-am mai tipat nici io. La un moment dat, ala de statea linga mine, mi-a bagat mana intre picioare. Am vrut sa tip, dar, cum nimeni nu tipa, n-am mai tipat nici io.
- Lasa asta, fa. Piesa, piesa cum a fost?
- Mult mai mare decit a ta!

.........................


Doi tigani se duc in excursie in Egipt.
In prima zi viziteaza piramidele, cheltuiesc toti banii, de aceea dorm peste noapte pe malul Nilului.
Pana dimineata pe unu' il inghite un crocodil pana la gat.
Se trezeste celalalt si striga:
- Manca-ti-as!!! De unde ai tu sac de dormit Lacoste???

.............................................


O tipa suberba intra intr-un magazin si cere 7 perechi de chiloti, vanzatorul o intreaba:
- Dar ce faceti cu 7 perechi de chiloti?
- Pai saptamana cate zile are?
- Aha!
Dupa catva timp intra si o moldoveanca care cere 5 perechi de chiloti, vanzatorul o intreaba:
...- Dar ce faceti cu 5 perechi de chiloti?
- Pai le folosesc de luni pana vineri ca sotul meu e plecat sambata si duminica.
- Aha!
Apoi intra un tigan:
Mancatas, da-mi si mie 12 perechi de chiloti...
- Dar ce faceti cu 12 perechi de chiloti?!?!!
- Pai cate luni are anul, mancatas???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu